برای گرفتن تیک آبی برای اینستاگرام به یک اکانت نیز داریم ولی مورد قضیه اصلی به عبارتی شرط چهارم میباشد به این معنی که معروف بودن
دو: بنابراین اصلیترین بخش داستان همین میباشد که شما حقیقتا به جهت اینستاگرام یا این که به طور کلی شرکت فیسبوک شناخته شده باشید
اینستاگرام به جهت این که ببیند شما شناختهشده میباشید یا این که نه، به دو مورد قضیه دقت میکند، چقدر حساب کاربریتان در اینستاگرام جستوجو شده و چقدر اسم و اخبارتان در منابع خبری متعدد آمده است
براین اساس هنگامی شما التماس میکنید که حساب کاربریتان تیک آبی برای اینستاگرام بگیرد، آن ها آمار و اخبارتان را میبینند و در این خصوص تصمیم میگیرند
سه: تعداد دنبالکننده برای اینستاگرام اهمیتی ندارد
دست کم در مقرراتش نگفته که به عنوان مثال حداقلی وجود داراست و به کمتر از آن میزان تیک آبی برای اینستاگرام دیتا نمیشود اما به هر حال حیاتی همان شرط چهارم به این معنی که دارای اسمو رسم بودن، همین شرط هم تامین میگردد و لزوما فرد دارای اسمو رسم باید تعداد دنبالکننده قابل ملاحظهای داشته باشد
چهار: شخصی که به دوست من سفارش دیتا که تیک آبی برای اینستاگرام را مهم آن میزان دارایی و صرف دو سال روزگار بگیرد، تکنیکهایی برای پر اسم و رسم نمودن دوستم دارد
اولین تکنیک همین میباشد که همین دوست من که میخواهد کمدین شود کلیپهایی بسازد که خب ساخت
این کلیپها دارای اعتنا به استاندارد این روزهای سایر رقبا در اینستاگرام هزینه دارد
آن گاه از تولید کلیپ هم بایستی آن را در صفحات متفاوت تبلیغ کرد تا شخص در محفظه اینستاگرام به آوازه برسد و اشخاص متعددی برگه او را دنبال کنند.
احتمال دارد حتی قرار باشد که چنین تبلیغی در محفظه تلگرام نیز صورت بگیرد
پنج: مشهور شدن البته به این سادگیها نمیباشد پس شخصی که میخواهد تیک آبی برای اینستاگرام را بگیرد، شاید به یک آوازه موقت هم فکر خواهد کرد.
شهرت موقت از چه راهی به دست میآید؟ بالابردن دروغین تعداد دنبالکننده
برای همین کار می بایست به اصطلاح فالوئر یا دنبالکننده خرید
در اکنون حاضر فالوئر در اینستاگرام فی مابین هر عدد ۹ تا ۱۵ تومان معامله میشود
براین اساس درصورتیکه دوست من بخواهد پیاله یک ماه خویش را به ۱۰۰ هزار دنبالکننده برساند باید چیزی نزدیک به ۹ میلیون تومان به جهت دنبالکننده خویش خرج کند
اعتنا داشته باشید که این فالوئرهای فیک، غالبا به مرور بوسیله اینستاگرام شناسایی و حذف میشوند و بدین ترتیب باید به طور مکرر اقدام به خرید و ترمیم آمار خویش کنید
همین عمل به شما یاری خواهد کرد اشخاصی را که برای اولی بار به حساب کاربریتان مراجعه می نمایند قانع کنید که در حساب شما بمانند و شما را دنبال نمایند چراکه از لحاظ کم عقل احتمال دنبال کردن فردی که ۵هزار دنبالکننده دارااست کاهش از کسی می باشد که ۵۰هزار دنبالکننده دارد
داشتن دنبالکننده یا فالوئر فیک ولی ممکن هست یک پوئن منفی برای شما به حساب بیاید ولی صرفا در شرایطی که این فالوئرهای فیک بخش بزرگی از دنبالکنندگان شما باشند وگرنه افراد فراوان دارای اسمو رسم اینستاگرام که مدتهاست تیک آبی برای اینستاگرام داراهستند نیز در درحال حاضر حاضر میلیونها فیک دارند
* شش: بخش دیگری از پول می بایست خرج شلوغ شدن ورقه شما شود
ممکن هست فکر کنید که کلیدی حضور فالوئرها کاغذ شما خود به خود نا مرتب خواهد شد اما اینطور نیست
داشتن Follower حساس داشتن Engagement یک عدد نیست
در اولی اشخاص تنها شما را دنبال می کنند البته در دومین در برگه شما مشارکت می نمایند و این سبب ساز میشود که ورقه شما در جستوجوی اینستاگرام جزو گزینههای اول باشد و در Explore به کسانی که دنبالتان نمیکنند توصیه شود
به جهت این کار می بایست پول خرج شود تا افراد در برگه شما عمده کامنت بگذارند و برای چنین کاری یا می بایست افرادی را استخدام کنید که به جهت همگی کامنت بگذارند یا این که اینکه مطالبی جنجالی را پست کنید که مخاطب را اساسی کند
هفت: در منش گرفتن تیک آبی برای اینستاگرام اما کمک کسانی که اینستاگرام آنان را میشناسید نیز به شما امداد میکند
فکر نکنید که اصلی یک شرکت معتبر فناوری آن هم در آمریکا سر و کار دارید و پارتی بازی در اینجا وجود ندارد
اتفاقا اینطور نیست
پروسه بررسی درخواستها به رخ دستی شکل میگیرد و قصه آنقدر بغرنج میباشد که حتی خبر رسیده که بعضی از پرسنل اینستاگرام مافیای تیک آبی برای اینستاگرام صحیح کردند و پیش از همین پول میگرفتند و به افراد تیک آبی میدادند
به این ترتیب درصورتیکه ظرفیتی در آن شرکت دارید فعال کنید (مثلا فعالان راستا فناوری دیتاها و ارتباطات که در بیرون از مرز و بوم بومی هستند یک ابزار عالی هستند)
هشت: و در غایت اینکه می بایست کاری کنید که تیک آبی برای اینستاگرام به بقیه بعدها حضور شما در فضای مجازی بیاید
چنانچه به عنوان مثال یک وب وب سایت رسمی منظم داشته باشید یا درصورتیکه یک حساب کاربری فعال داشته باشید، احتمال این که تیک آبی برای اینستاگرام به شما تعلق بگیرد عمده می باشد به این ترتیب چکیده از آن پول نیز باید خرج چنین مسائلی شود
در این در میان البته از مسائلی نظیر برگزاری ایونت یا این که قرار اصلی چهرههای مشهور یا این که حتی آوردن همین چهرهها در کلیپها که مستلزم هزینه هست یا این که حتی روش آرایش و گریم شکل گذشتیم
خلاصه که آن بنده آفریدگار مبلغ زیادی به دوست ما نگفته بود
اینستاگرام به یکی از غولهای پنهان بیزینسی در کشورایران تبدیل شده و برای این که بتوانی سهم بیشتری از این کیک داشته باشی، به عهد قدیمیها می بایست سر کیسه را راحت کنی
چطور درخواست کنید؟ اینستاگرام مدتی پیش قابلیت درخواست به جهت دریافت تیک آبی برای اینستاگرام را بیشتر کرد
چنانچه یک کاغذ بیزنس یا این که حتی شخصی دارید کافیاست وارد اکانت اینستاگرام خویش و آنگاه بخش Settings شده و Request Verification را تعیین کنید
download free vpn در این بخش باید اسم کاربری، نام کامل، لقب و همینطور چهرهای از کارت شناسایی خویش را وارد کنید
برخلاف توییتر، اینستاگرام جایی برای توضیحات اینکه چرا به تیک آبی برای اینستاگرام نیاز دارید را در همین فرم نیاورده است
تعیین حوزه عمل معیارهای اینستاگرام برای دادن تیک آبی برای اینستاگرام خیلی معین نمیباشد اما قاعدتا شما می بایست فرد یا سازمانی باشید که تأیید هویت شما حیاتی باشد
بههمینخاطر باید دستهبندی گونه اکانت خود را از میان موارد پایین تعیین کنید: News/Media: رسانه، خبرگزاری Sports: ورزشی Governmetn/Politics: دولتی، سیاسی Music: آهنگ Fashion: زمینه مُد Entertainment: سرگرمی Blogger Influencer: وبلاگنویس، اینفلوئنسر (تأثیرگذار) Business/Brand/Oganization: کسبوکار، مارک یا این که سازمان Other: بقیه موارد اعتنا کنید که مالامال نمودن این فرم بههیچوجه تضمینی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام نمیباشد و اینستاگرام تنها به افراد خاصی تیک آبی برای اینستاگرام اعطا میکند.
به شما تعلق میگیرد؟ اینستاگرام اعلام کرده اکانتهایی واجد حالت اخذ تیک آبی برای اینستاگرام هستند که شاخص، معتبر، اختصاصی و تمام باشند
اما این کلمات دقیقاً چه معنایی دارد؟ شاخص (Notable): اکانت شما می بایست فرد یا یک مارک شاخص و دارای اسمو رسم باشد
اینستاگرام التماس تیک آبی برای اینستاگرام اشخاصی را تحلیل می نماید که نام آنان تقریبا شهرت داشته و در internet جستوجو میشود
گفتنی می باشد محتوای تبلیغاتی بهعنوان منبعی برای معتبر کاربر یا برند محسوب نمیشود
اعتبار (Authentic): اکانت شما بایستی نماینده یک فرد واقعی یا این که یک کسبوکار و مارک تصویب شده باشد
منحصر به فرد (Unique): اکانت شما می بایست فقط نماینده فرد یا برند در اینستاگرام باشد
به ازای هر فرد یا کسبوکار اینستاگرام تنها به یک اکانت تیک آبی برای اینستاگرام بیش تر میکند؛ به استثنای صفحه ها در زبانهای گوناگون به جهت بخشها متفاوت جغرافیایی
اینستاگرام همچنین اکانتهای مربوط به علاقهمندیهای عمومی نظیر جوک، لطیفه و کلیپها و میمها را وریفای نمیکند
تام (Complete): اکانت شما می بایست عمومی (پابلیک) بوده و اصلی بیوگرافی، تصویر پروفایل و حداقل یک پست باشد
پروفایل شما نباید شامل لینک به بقیه شبکههای اجتماعی باشد
در مورد ارتباط فی مابین تأیید هویت در فیسبوک و اینستاگرام، همین شرکت میگوید کل صفحه ها وریفای شده فیسبوک بهصورت اتومات واجد شرایط اخذ تیک آبی برای اینستاگرام اینستاگرام نیستند
هماکنون «تنها اکانتهای اینستاگرامی واجد اخذ تیک آبی برای اینستاگرام میباشند که احتمال جعل هویت آنها فراوان است
» ارتقا اقبال برای تیک اگر یک برند یا فرد پر اسم و رسم و شاخص نیستید احتمالاً نمیتوانید تیک آبی برای اینستاگرام را اخذ کنید
کلیدی اینحال عمل بیشتر، پاسخ دادن به کامنتها و افزایش فالوئر (البته نه حساس خرید کردن یا به کار گیری از اپلیکیشنهای جانبی)، بهترین رویه برای بهبود شانس است
پافشاری؛ ۳۰ روز آن گاه اگر درخواست شما رد شد، یعنی دست کم یکی از وضعیت بالا را ندارید
درصورت رفع اختلال میتوانید ۳۰روز بعد از آن دوباره درخواست خود را برای اینستاگرام از همان طرز ارسال کنید