رئیس ستاد انتخابات کشور: مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است



ایسنا/لرستان معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است.

محمدتقی شاهچراغی، ۱۳ بهمن ماه، در همایش اقشار با عنوان سفیران مشارکت حداکثری که در سالن جلسات دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر ایران اسلامی، گفت: در سالگرد ایام الله دهه‌ی فجر در محضر نمایندگانی از مردم لرستان که جنسشان از جهاد، اخلاص، ایستادگی، عزت و غیرت است، هستیم.

وی افزود: مردم لرستان نه‌تنها بعد از انقلاب بلکه قبل از آن نیز هرجا حقی بود و آن دین و اسلام بود ایستادند و جان دادند، در صحنه دفاع مقدس شاهد صحنه‌هایی از این جانفشانی بودیم و حتی در پشت جبهه، شهرها و روستاها نیز مردم و زنان و کودکان نیز درگیر بودند و مقاومت داشتند.

شاهچراغی تصریح کرد: در طول تاریخ تقابل حق و باطل وجود داشته و در تاریخ انقلاب نیز این موضوع وجود داشته و از آغاز پیروزی انقلاب در جبهه‌های مختلف بروز کرد و هنوز نیز ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: بزرگان ما باید به جوانان بگویند که در آن دوران چه کردند و چه اتفاقاتی افتاد، بخشی از میدان عملیات فیزیکی و امنیتی و بخشی نیز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است، اگر زمان جنگ سیم خاردار را از ما دریغ کردند الان نیز حاضر نیستند داروهای بیماری‌های خاص را به ما بدهند، شیرخشک و … این موضوعات نشان می‌دهد دشمنی استمرار دارد و تنها چیزی که باعث شده سربلندی و عزت ما ادامه داشته باشد شما مردم هستید.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم ایران زنده، سربلند و پای کار هستند،تصریح کرد: ما صحنه‌های بی‌نظیر در طول تاریخ انقلاب داریم که یک الگو شده است.

وی با بیان اینکه میدان نبرد یک راهبری دارد، اضافه کرد: جنس ملت ما عاشورایی است، وقتی به صحنه کربلا نگاه می‌کنیم محور و ستون خیمه عاشورا امام حسین(ع) است و انقلاب اسلامی نیز همین است.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: وقتی دهه فجر به برکت امام خمینی(ره) این صالح عالم پا می‌گیرد و مردم با دست خالی پای کار می‌آیند و استمرار این انقلاب الان نیز همین است، قائده این حرکت رهبری است و چون ایشان ایستاده مردم نیز هستند و بالاتر از رهبری صاحب اصلی ماست که همه منتظر ظهور ایشان هستیم.

شاهچراغی بیان کرد: امروز میدانی فراهم شده برای اینکه به این گذشته پر افتخار بپردازیم، مهم‌ترین حادثه سال جاری انتخابات ۱۱ اسفند است.

وی یادآور شد: انتخابات یعنی حضور در صحنه و دوباره اعلام کنیم با همه مشکلات و گرفتاری‌ها ما هستیم و مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است.

این مسئول بیان کرد: شرایطی فراهم شده است و ما به عنوان ستاد انتخابات کشور و استان برای اجرای بهتر انتخابات تلاش می‌کنیم، دخالت و یا حمایت دست اندرکاران انتخابات از کاندیدای خاص، خط قرمز و ممنوع است، وقتی رهبری می‌فرمایند دخالت ممنوع یعنی هیچکس حق دخالت ندارند و مردم اختیار دارند و به تشخیص خود کار می‌کنند و برای ما از نگاه مجری فرقی نمی‌کند که چه کسی نماینده شود.

شاهچراغی تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند ذائقه همه ما و شما را بعد از ۱۱ اسفند شیرین کند همدلی، همراهی و همزبانی برای یک اتفاق بزرگ قبل و روز ۱۱ اسفند است.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی جایگاه حل مسائل کشور و ارائه راهکار بوده و انتظار می رود نگاه مشارکتی در جامعه ایجاد شود و نباید به دلیل مشکلات با صندوق رای قهر کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در دو سال گذشته ۸۰۰ کیلومتر از جاده‌های لرستان آسفالت یا روکش شده است و مشکل برق و آب و گاز بیشتر استان‌ها حل شده است اما ما نیز باید بر همت خود بیافزاییم.

شاهچراغی تاکید کرد: لرستان جزو ۱۰ استان برتر مشارکت انتخاباتی بوده و مردم این استان نمونه‌ای هستند که سال‌ها در دفاع از دین و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جانفشانی کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید