رسانه‌های عبری: ارتش اسرائیل در حال از دست دادن فرماندهان خود است



رسانه‌های صهیونیستی از زنگ خطری به نام از دست دادن شمار زیادی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت نوشت ارتش رژیم صهیونیستی در حال از دست دادن تعداد زیادی از فرماندهان و نظامیان است و هزاران مجروح دارد تا جایی که سال را با ۱۲ هزار سرباز اسرائیلی معلول به پایان خواهد رساند.

این روزنامه نوشت: برای تقویت صفوف ارتش باید اعلام فراخوان عمومی کنیم.

«رونن برگمان» تحلیلگر مسائل نظامی یدیعوت آحارونوت گفت: «اسرائیل» در برابر استواری حماس و مردم فلسطین، تمام ابزارهای  معامله و حل و فصل را از دست داده است.

آحارونوت با اشاره به شرایط متزلزل رژیم صهیونیستی نوشت به طور خلاصه می‌توان گفت ارتش در غزه گیر افتاده است، سربازانِ اسیر خسته شده‌اند و افکار عمومی این رژیم در میان اطلاعات دروغین و غلط غرق‌ شده‌اند.

بنابر اعلام ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از  ۵۷۰ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز زخمی شده‌اند.

این آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید