حمله پهپادی و موشکی یمن به ناو آمریکایی،کشتی انگلیسی و ام الرشراش – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سرتیپ یحیی سریع اعلام کرد که برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ به تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن، نیروهای مسلح یمن یک ناو آمریکایی، یکی کشتی انگلیسی و مواضع رژیم صهیونیستی را در بندر ام الرشراش در جنوب سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

یحیی سریع در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن برای اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و پاسخ به تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن، سه عملیات نظامی استثنایی را به شرح زیر انجام دادند:

نخست: یگان موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن تعدادی موشک بالستیک و پهپاد را به سمت مواضع مختلف دشمن صهیونیستی در منطقه‌ام الرشرش در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

دوم: نیروی دریای ارتش یمن کشتی انگلیسی (ISLANDER) را در خلیج عدن با تعدادی موشک مناسب هدف قرار دادند و موشک‌ها به یاری خداوند مستقیماً به کشتی اصابت کردند و باعث آتش سوزی در آن شد.

در سومین عملیات، یک ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ با تعدادی پهپاد هدف قرار گرفت.

نیروهای مسلح یمن به انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین و دفاع از یمن عزیز در برابر تجاوزات آمریکایی-انگلیسی ادامه می‌دهند و عملیات نظامی آنها متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوزات و محاصره علیه مردم فلسطین در نوار غزه متوقف شود.

دیدگاهتان را بنویسید