مستند پژوهشی میرزا کوچک‌خان جنگلی ساخته شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مستند، مجله «هیچ‌یک» در سومین شماره خود، فیلمی مستند پژوهشی درباره سردار جنگل ساخته است که در آن مصاحبه‌ای از برادرزاده میرزا منتشر کرده است. همچنین در این فیلم مستند مطالبی برای نخستین‌بار درباره این چهره ملی مطرح می‌شود.

در این شماره از مجله سعید دشتی کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر به بازسازی تصاویری از میرزا کوچک‌خان جنگلی پرداخته و پرتره بازسازی شده‌ای از این شخصیت روی جلد بازنمایی شده است.

بر خلاف بازسازی عکس که تلاش گروه است، مصاحبه‌های این مجله برای اولین‌بار در ایران به کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود.

مدیر مسؤول «هیچ‌یک» چاوش شیرانی است. این مجله به سردبیری مارال دوستی به شکل مجازی منتشر می‌شود. «هیچ‌یک» مجله پژوهشی فرهنگ، هنر و سبک زیست است که تلاش می‌کند با بازسازی یک چهره خاص یا لحظه تاریخی جریانِ فرهنگی بسازد.

در پایان زمان پروژه، پادکست تصویری «هیچ‌یک» برای علاقه‌مندان آماده و پخش خواهد شد. این پادکست تصویری همزمان برای ناشنوایان نیز قابل استفاده است. در این شماره کورش جوان به عنوان دبیر عکس و میثم میرزایی در سمت طراح گرافیک فعالیت دارند.

علاقه‌مندان برای مطالعه مصاحبه با تیتر «از میرزایونس تا سعید / برخوردی از جنس تاریخ» می‌توانند به مجله «هیچ‌یک» مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید